HTML

Az én nyugdíjam

Tájékoztatás, információk a magánnyugdíj célú egyéni megtakarítások védelme érdekében, amelyek minden magánnyugdíjpénztári tag MAGÁN tulajdonát képező befektetések, akárcsak a bankszámlán elhelyezett és lekötött betétek. E jellegét mutatja, hogy ahhoz hasonlatosan örökölhető is. Magyarország jelenlegi Kormánya trükkös figyelemeltereléssel és megtévesztő nyilatkozataival igyekszik a 18 magánnyugdíjpénztárban mintegy 3 millió tag által 12 év alatt felhalmozott, mintegy 2800 milliárd(!) forintnyi befektetett vagyon törvényesített elsikkasztására. A legfontosabb tudnivaló e vagyonról, hogy mint magántulajdont, az állam nem államosíthatja, így a tagokat igyekszik meggyőzni, hogy megtakarításukat önként adják át az állami nyugdíjalapba, konkrét ellentételezés és törvényi garanciák nélkül. Ennek a tevékenységnek a megakadályozása e blog célja magánemberként.

Friss topikok

Levél Dr Fónagy János részére

2010.11.15. 23:38 azennyugdijam

Tisztelt Képviselő Úr!

Kecskés György vagyok az ön választó kerületének lakója. Tudatos magyar fiatal, aki eddig sem és ezután sem hagyja figyelmen kívül a politikai és gazdasági élet szereplőinek munkáját.

Megdöbbenve értesültem Orbán Viktor miniszterelnök úr október 27-ei bejelentéséből a magánnyugdíjpénztári tagdíjak továbbutalásának felfüggesztéséről.

Szeretném megkérdezni, hogy Ön, mint az én - és lakókörnyezetem - érdekeit érvényesítő általunk választott képviselő mit tett annak érdekében, hogy felmérje mennyire érdekünk ez a törvénymódosítás.

Ezúton szeretném kifejezni, hogy ez NEM az én érdekem. Ha jól belegondol képviselő úr nem is az ország érdeke hosszútávon.

Minden szempontból meglopva és károsítva érzem magam ,amihez ön is asszisztált a szavazatával.

Képviselő úr, jómagam, amikor beléptem egy magánnyugdíjpénztárba és a bérem után fizetett járulékom egy részét oda utaltattam az állami helyett (jelzem kisebb részét, mint a járulékok 25%-a), akkor lemondtam a majdani állami nyugdíjam 25%-ról.

A kormány jelenlegi kommunikációja miatt most mégis nyomorultul kellene érezem magam, mert miattam nincs pénz a nyugdíjakra, és miattam kell pótolnia a kormánynak a nyugdíj költségvetésbe...stb.

Fónagy úr, tegye a szívére a kezét, akár az esküje idején, és mondja meg, ön szerint az évi 600 milliárdos nyugdíjalap hiány az megegyezik a nyugdíjpénztárak 360 milliárdos összegével? Ön szerint nem lehet, hogy a rengeteg rokkantnyugdíjas rokkantsági fokát és jogosultságát kellene felülvizsgálni?

Bejelentett munkavállalóként azt gondolom, hogy nyugdíjreformra van szükség.

Akinek nincs 10 éves munkaviszonya, nincs nyugdíj. Aki nem dolgozik ne is egyék! Aki nem rokkant az nem rokkant! Az fizesse vissza, amit eddig megkapott!

Aki rokkant, azt meg hagyjuk békén, ne rángassuk kétévente vissza felülvizsgálatra nyilván nem nő ki valakinek a lába egy év alatt.

Kérem, írja meg nekem azokat az adatokat, ami alapján ön felellőséggel döntött az én ügyemben.

Bérszámfejtő vagyok, kérem ne a Szijjártó úr és Selmeczi képviselő asszony kommunikációját továbbítsa, mert azt hallottam eleget.

Kérem vázolja fel nekem, hogy engem aki - ha csak pisztolyt nem nyomnak a halántékomhoz - nem lép vissza a nyugdíjpénztárból, akkor hogyan tervez kárpótolni a kormány?

Ha erről nem tud nekem felvilágosítást adni, akkor kérem adjon be egy indítványt, hogy ne fogja vissza az állam az én nyugdíjjárulékom 25%-át. Legyen elég, amit így is befizetek. Higgye el, nem minimálbéren vagyok bejelentve.

Egyetértek a visszalépés megnyitásának lehetőségével, de az, hogy féllábasan elfogadnak egy törvényt az kritikán aluli.

Feszülten figyelem a parlamenti közvetítéseket és várom válaszát.

Tisztelettel:

Kecskés György

UI:: Ha esetleg erre jár a választó körzetében szívesen meghívom egy kávéra, és elbeszélgethetünk az én jövőképemről és az Önéről is.

Megpróbáltam levelemet e-mailen is eljuttatni önhöz, de a parlamenti postaládája megtelt. Remélem legalább a postai úton eljuttatott leveleket elolvassa…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azennyugdijam.blog.hu/api/trackback/id/tr562451531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása