HTML

Az én nyugdíjam

Tájékoztatás, információk a magánnyugdíj célú egyéni megtakarítások védelme érdekében, amelyek minden magánnyugdíjpénztári tag MAGÁN tulajdonát képező befektetések, akárcsak a bankszámlán elhelyezett és lekötött betétek. E jellegét mutatja, hogy ahhoz hasonlatosan örökölhető is. Magyarország jelenlegi Kormánya trükkös figyelemeltereléssel és megtévesztő nyilatkozataival igyekszik a 18 magánnyugdíjpénztárban mintegy 3 millió tag által 12 év alatt felhalmozott, mintegy 2800 milliárd(!) forintnyi befektetett vagyon törvényesített elsikkasztására. A legfontosabb tudnivaló e vagyonról, hogy mint magántulajdont, az állam nem államosíthatja, így a tagokat igyekszik meggyőzni, hogy megtakarításukat önként adják át az állami nyugdíjalapba, konkrét ellentételezés és törvényi garanciák nélkül. Ennek a tevékenységnek a megakadályozása e blog célja magánemberként.

Friss topikok

Az államférfi, aki helyett felesége dönt...

2010.11.30. 20:46 Ujhelyi Tamás

"- Döntött már az állami nyugdíjrendszerbe való visszalépésről?
- Igen, hogyne, meghoztam a döntést. Engem meggyőzött a kormány nyugdíjmentő csomagja. Mindig is azon a véleményen voltam, hogy 1998-ban nem kellett volna bevezetni a kötelező magánnyugdíjrendszert. Olyan lyukat üt az állami nyugdíjkasszán, amit nem lehet pótolni.
- Akkor minek lépett be?
- Az ilyen ügyeket a feleségem intézi. A visszalépésre vonatkozó álláspontom egyébként megalapozottnak tűnik: a hozamom nem érte el az 1 százalékot. Semmilyen előnyét nem tapasztaltam a magán-nyugdíjpénztári rendszernek."

Vajon Matolcsy Úr helyett még miben dönt a felesége? Tiszteletem ennek az asszonynak, aki egy ilyen határozott államférfit képes befolyásolni fontos döntéseiben! Szerintem inkább a Parlamentben lenne a helye, talán jobban illene oda, mint férjeura!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azennyugdijam.blog.hu/api/trackback/id/tr362484458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fikik 2010.11.30. 21:12:28

Semmilyen előnyét nem tapasztaltam a magán-nyugdíjpénztári rendszernek."

A zelőnye majd később jelentkezett volna, nem a befizetések ideje alatt.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.11.30. 23:14:29

Hahó, téma egy poszthoz:

Ma reggel Kósa Lajos volt a Mokkában, és azt magyarázta arra a kérdésre, hogy miért nem kap állami nyugdíjat, aki nem hagyja ott a magánnyugdíjpénztárat, hogy hát az nem megy, hogy aki nem ad a közösbe, az kapjon is onnan. És hogy van választás.

Amit mond, az rendben is volna, csak hát az a baj, hogy ugye nem ez a helyzet. Ugyanis aki marad a magánnyugdíjpénztárnál, annak kötelezően kell fizetni a közösbe, és mégsem kap onnan semmit.

Érdemes végignézni az egész beszélgetést, én nem bírtam eldönteni, hogy Kósa agymosott, nincs képben, félrebeszél, vagy ennyire hülye. Korábban értelmes embernek tartottam, de óriásit csalódtam benne. Már ő is csak ismételgeti a beletáplált szöveget, mint Szíjjártó.

A legjobb poén, hogy a Fidesz büszkén kitette a beszélgetést a honlapjára.
Nézd meg, és döntsd el, hibás-e Kósa úr logikája.
Vagy ő a hülye, vagy mi mindannyian.

csikóhalacska 2010.12.01. 10:13:37

Megnéztem és nagyon szomorúnak találtam, hogy megint nem beszélgetés történt, hanem süket sóderolás. Pedig a riporter mindent megtett annak érdekében, hogy konkrétumokkal cáfolhassa a vádakat. Úgy tűnik, hogy nem ugyanazokat az elemzéseket olvassuk, emiatt és mert másképpen gondolkozunk homlokegyenest eltérő következtetésre jutottunk.
A megoldás szerintem nem a fenyegetés és az erőszakkal elnyomás lenne egy éppen hatalmon lévő párt részéről, hanem az észérvekkel meggyőzés és a párbeszéd. Azonban sajnos ez nem történt meg eddig, hiába nyitottak erre a Pénztárak a fideszt nem a megoldás érdekli, hanem a pénz.

Bagíra 2010.12.02. 09:40:44

@csikóhalacska:
Jaj, hát mikor hallottad Őket válaszolni egy kérdésre?
Ők megtanulták a leckét, és hiába is próbálják megzavarni a mondókájukat, nem hagyják magukat, szavalnak tovább.
Nem és nem fognak gondolkodni, párbeszédet folytatni. Nem, mert az veszélyes, a végén még megkavarodnak. Az alkalmi süketség a megfelelő fegyver. Ismétlik unos-untalan a mondókát, és ha sokáig hallgatják majd elhiszik az emberek.
Én csak abban bízom, hogy a többség mág kinőtt az ovis korból, és nem hagyják magukat megvezetni és igenis gondolkodni fognak.
süti beállítások módosítása