HTML

Az én nyugdíjam

Tájékoztatás, információk a magánnyugdíj célú egyéni megtakarítások védelme érdekében, amelyek minden magánnyugdíjpénztári tag MAGÁN tulajdonát képező befektetések, akárcsak a bankszámlán elhelyezett és lekötött betétek. E jellegét mutatja, hogy ahhoz hasonlatosan örökölhető is. Magyarország jelenlegi Kormánya trükkös figyelemeltereléssel és megtévesztő nyilatkozataival igyekszik a 18 magánnyugdíjpénztárban mintegy 3 millió tag által 12 év alatt felhalmozott, mintegy 2800 milliárd(!) forintnyi befektetett vagyon törvényesített elsikkasztására. A legfontosabb tudnivaló e vagyonról, hogy mint magántulajdont, az állam nem államosíthatja, így a tagokat igyekszik meggyőzni, hogy megtakarításukat önként adják át az állami nyugdíjalapba, konkrét ellentételezés és törvényi garanciák nélkül. Ennek a tevékenységnek a megakadályozása e blog célja magánemberként.

Friss topikok

Felhívás a december 12-i demonstrációhoz!

2010.12.11. 12:08 azennyugdijam

Találkozzunk a Hősök terén december 12-én 14 órakor! Öltözz fel melegen, kutyahideg lesz. Lehetőség szerint termoszban hozz magaddal forró teát, hogy melegen tartson!

A jó hangulatról mi gondoskodunk, ha Te is benne vagy:)

 

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azennyugdijam.blog.hu/api/trackback/id/tr82508661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xorg9999 (törölt) 2010.12.11. 13:08:38

Civil-e vagy?

Avagy social média...

Stabilitás Szövetség tájékoztató kampányát egy social médiára is szakosodott cég viszi lásd pl.:
maradok.hu domain regiszrációja (domain.hu)

ez idáig rendben is van, de vajon egy erre szakosodott Kommunikációs cég kihagyna-e egy ("álcivil kezdeményezésű") toborzó blog beindítását? (ez nem lenne túl ésszerű)

oda-vissza hivatkozások erre a blogra, illetve a maradok.hu-ra

A legaktívabb bejegyzést tevők regisztrációja, nincs egy hónapos se?

Természetesen a fentiek csak kérdések, és nem igazolt állítások.

Félreértés ne essék, hajrá valódi civilek meg minden, és sok meleget holnapra..

Gyanakvóknak meg ajánlom: www.lacom.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=11%3Asocial-media-megoldasok&catid=2&Itemid=3&lang=hu

rice 2010.12.11. 20:21:50

@MA58: Ez áll a legközelebb az igazsághoz. Az ügyvéd úrhoz elmegyek, és minél többen menjünk el hozzá!!

azennyugdijam 2010.12.11. 21:14:50

@Xorg9999: Kedves Xorg, kár, hogy nem hagytál emaicímet, agy itt vagyok kéyntelen reagálni. Természetes, mi, pár magánszemély akkor indítottuk ezt a blogot, amikor október 25-én Matolcsy első bejelentésében sokkolt a megtakarításunk einstandjával. A blogot akkor hoztam létre, és valóban több kommentelő is akkor regisztrált nicket, hogy reagálni tudjon, illetve infomrációkat osszeon meg. Nincs ebben semmit titok, tök logikus.
Veled ellentétben nevünkkel és arcunkkal vállaltuk mondandónkat élőben is, november 14-én a Kossuth téren, aztán a sajtóban és holnap a Hősök terén, így nem hiszem, hogy jogos lenne reklamációd és felesleges gyanúkeltésed. Nem csak a blogon, de élőben is vállaltuk mondandónkat november 14-én a Kossuth téren és holnap a Hősök terén is. Ha van kérdésed, szívesen válaszolok rájuk, de ez a kekeckedés, már meg ne haragudj, szarevés nagyjából. Olyan emberekbe kötsz bele, akik semmi rosszat nem tettek, csak épp nem akarják a lefolyóban látni 3 millió adófizető állampolgár nyugdíjmegtakarításait - a sajátunkkal egyetemben. Futunk a pénzünk után.
A Stabilitás Szövetségtől bárki kérhet információt, mi is azért hivatkozunk rájuk, mert objektívebb, mint a kormány hazugság gyára. Ez utóbbit már a PSZÁF is megerősítette.
Nyilván az összefogás jegyében támogatjuk egymást, amennyire lehet, de ez nem csak a Pénztárszövetség esetében igaz, hanem más, civil szervezetek, csoportok esetében is.

tisztelettel
Balla Szabolcs
szervező

tinca 2010.12.11. 22:09:26

Nagyon helyes, ha a Pénztárszövetség is teszi a dolgát és ha kell profik segédletével! Egy ilyen kormányzati hazugságözönnel szemben, melyhez minden közmédium (+ a "közeli") rendelkezésre áll, muszáj valahogy talpon maradni és eljutni az érintettekhez! Ugye, Xorg9999?

Ujhelyi Tamás 2010.12.11. 23:42:40

@Xorg9999:
Ha úgy gondolod, nem vagyunk teljesen civilek, netán valamelyik párt képviseletében szervezzük a demonstrációt, közlöm Veled, kedves nevedet sem vállaló Xorg9999, hogy én, mint a holnapi demonstráció felszólalója, fideszes szavazóként, meghasonlott, elkeseredett, csalódott emberként fogok felszólalni. Úgy látszik Te sem érted, hogy nem politikai, hanem állampolgári, alapvető emberi jogokat sértő kérdésről van szó. Tiszteletem a csőlátásodnak! Szerintem próbálj meg gondolkodni, ha képes vagy rá, és megérted, miért vagyunk felháborodva. Moss ki a szemedből, minden pártok által belemosott piszkot és próbálj önállóan gondolkodni! Úgy látszik, Te nem hiszed, hogy valaki képes erre. Próbáld ki, igazán felemelő érzés és ettől nem leszel balliberális szemétláda.

csikóhalacska 2010.12.12. 00:16:15

@Xorg9999: Magánemberek a saját érdekükben összeültek és elhatározták, hogy nem hagyják magukat és a pénzüket. Ez a szerveződés is és az előző demonstráció is néhány elszánt, bérből és fizetésből élő munkájának a gyümölcse. A 'rávaló' pénzt is saját zsebből dobták össze illetve saját kezűleg oldottak meg mindent. A céljuk? Felhívni az emberek figyelmét a médiából csöpögő hírek mögötti elhallgatott tényekre. Miért teszik ezt? Meggyőződésből. Szeretnék, ha mindenki a számára lehető legjobb döntést hozhatná meg. Nem kényszerből, hanem szabad akaratából. Nem rágalmak és hazugságok hálójában, hanem a valós tények birtokában. Nem kérdezték egymástól, hogy melyik párt felé húz a szívük, csak annyit: Te hagyni akarod, ezt? Ez egy pártsemleges szerveződés, elszánt és lelkes magánemberekkel. Ha nem hiszed járj utána. Gyere el és nézd meg a saját szemeddel. Én ott leszek és szeretettel várlak téged is.

Megalúzer 2010.12.12. 07:16:23

@Ujhelyi Tamás: Kedves Tamás! Teljes mértékben osztom az elkeseredettségedet, ui. tavaszig én is hittem még valamiféle politikai tisztességben. Most már semmilyen pártnak nem hiszek, és remélem, hogy a gondolkodó fideszes szavazóknak is felnyílik nem lassan, hanem minél gyorsabban a szemük. Minden tiszteletem a civil szervezőknek, akik a pénzkereset helyett mások érdekeinek a képviseletét is felvállalják! Minél többen próbáljunk segíteni nekik, ki-ki a maga képességei, lehetőségei alapján! Mellesleg kormányunk nem véletlenül vágta felére a jövő évi költségvetésben a civil szervezeteknek juttatandó támogatást, ez még senkinek sem tűnt fel?

yda 2010.12.12. 12:11:07

Huzd a fejedre a termoszt,önts cipődbe teát!!

yda 2010.12.12. 17:54:49

A 80 év átlagkorú ifik mit kerestek ott?

BŐS 2010.12.12. 18:45:23

köszönöm hogy megszerveztétek ezt a tüntetést
sajnos elég messze lakok Pestről
de lehet hogy legközelebb én is ott leszek

bár szerintem a sorban állás a hivatalok előtt is elég "hangulatos" tüntetés lesz, ott is elkél majd a meleg tea

Üdv

facsa001 · http://www.fogyokurazas.blog.hu 2010.12.12. 19:04:38

Sziasztok!
Jobb posztot nem találtam, úgyhogy itt gratulálok a szervezéshez!
Ha jól érzékeltem úgy 1500-2000 ember jött ma el, de jobb lett volna, ha még többen lettünk volna...Sajnos ilyen a magyar mentalitás. Angliában több tízezren tüntetnek a tandíjak miatt, Franiaországban - pár éve - meg majdnem forradalom volt egy bűnöző gyerek halála miatt, de nálunk a komfort zónából nagyon nehezen lépnek ki az emberek. A külfőldi példákat lehetne még sorolni...
Csináltam pár képet, amit szabadon felhasználhattok.
indafoto.hu/facsa/ne_hagyd_magad_tuntetes_2010
Üdv.

Xorg9999 (törölt) 2010.12.13. 09:49:16

@azennyugdijam:

Akkor még-egyszer kiemelném, hogy amennyiben szkepticizmusom alaptalon, úgy természetesen le a kalappal előttetek, hogy ezt összehoztátok, és minden résztvevő előtt is...

Aki így gondolja ne olvassa tovább a hszemet!!!:

Aranyos az az érvelés, amivel kommentelés anonimitását kérdőjelezitek meg egy blogon történő hozzászólás esetén...

Csak hát olyan is...

Természetesen van egy kompromisszumos lehetőség is, mi szerint ez alapvetően civilként indult, csak utána repültek rá a legyek...

Értem én azt az érvelést, hogy sokan csak okt. 25-én felháborodásuk után regisztráltak, és kezdtek el ezen a blogon civil szervezkedni.

De azt azért jól lehet látni, hogy "frissen" regisztráltak, egy jelentős része (nem mind) (pl.:ABI, Monokain, MA58, kacu11, kibicc, Spann stb..) egyetlen más blogon (volt egy pár a témában) sem kritizált egyetlen mnypket negatívan érintő hsz-t sem...

Azt meg elég nehezen érteném, hogy az aki önként részt vesz egy tüntetésen simán elmenne, minden durvább mnyp-t kritizáló hsz melett, az említett blogokon...
(Egyszer sem állna le vitázni.. .)

Így utólag most már kezdek bízni is-is felállásban (civilként indult, mesterségesen rárepültek, én nekem meg ez tűnt fel...)

Kegyu452 2010.12.13. 14:24:30

@Xorg9999: Na csak hogy akkor tiszta legyen...

Nem akarlak sem megbántani sem egyebek,de...

Szerinted egy ilyen demonstrációt olyan egyszerű megszervezni?
Szerinted volt időnk bármelyikünknek is olvasgatni és kommentelni is?

Elmondom neked, NEM!
Olvastuk a híreket...
Egyeztettünk mikor ki beszél...és mit.

Megkerestük a hasonló civil szerveződéseket...
És igen lehet, hogy valamelyik mellett ott áll esetleg egy párt, vagy annak valamelyik csoportja, de attól még ezt a demonstrációt ahogy az előzőt is mi magunk kb 8-an keztük el szervezni és finanszíroztuk meg. Nagyon szívesen bemutatok neked minden háttéranyagot, ha ahogyan én is kiálltam mindenki elé te is ideállnál elém.

Lásd kivel van dolgod még egy kávéra is meghívlak...

De kazd a hócipőm tele lenni azzal, hogy mindenki ezen lovagol...
Tudod mi a szomorú odáig süljedt a magyar öntudat, hogy nem néznek ki belőlünk annit, hogy 10 értelmes ember akadt aki ki mer állni...

Azt sajnálom igazán, hogy kormányoldalon nem jött ki senki...
Tudod annakidején ellenzéki politikusok is kimentek civil tüntetésekre... csak azt nem tudom ott miből szervezték és mozgattak vidékről hetekig embereket a városba...

Várom az időpontot amikor ráérsz kávézni...
És tedd a szivedre a kezed... ha holnap szerveznék egy demonstrációt a Matolcsy pártelnökké választásáért arra is jönne fideszes képviselő... akkor azt má ő pénzelte ugye?

A szomorú az, hogy megint eltűnik a cél amiért dolgozunk, dolgoztunk csak azért mert 2-10 db politikusnak tetszett a felhívás és mert ismert egy két felszólalólt ezért kijött. Esetleg szólt egy két tucat embernek hogy gyertek ki legyenek ott azért emberek ne hadjuk egyedül a civileket...

Tudod nem bánnám, ha egy párt rendezte volna... Mint mondjuk a Jobbik akkor nem az én anyagi felelősségem lett volna az egész és nyugodtan jöhetet volna 100.000 ember és szétszedhette volna a teret. aszt jónapot.
Ennyi....

veny 2010.12.13. 14:59:35

@Xorg9999: Szerintem alapvetően el vagy tévedve a civilség fogalmával kapcsolatban, aztán persze hogy nem felel meg neki semmi...

Civilnek lenni NEM azt jelenti, hogy hülye mód csakazértis magányos kell legyél egész életedre, hiába lenne természetes szövetségesed adott ügyekben a fél világ. Ez nem a függetlenség, ez a szuicid butaság.

Civilnek lenni annyi, mint polgároknak szövetkezni közös érdekek, értékek, célok mentén, mindezt az államtól, pártpolitikától, vallástól, családtól függetlenül, de azzal szimbiózisban.

veny 2010.12.13. 15:07:31

@Xorg9999:
Nyilván meg fogsz lepődni, de én biza se ezen, se más blogokon nemigen kommenteltem a témát, egyszerűen mert nem vagyok egy blogfüggő arc. A tüntetésen tudtam meg az URL-t, gondoltam benézek. Facebookon nem vagyok rég, töröltem.

Mindjárt kifejted, hogy áááá, én nem is létezek... :)))

Xorg9999 (törölt) 2010.12.13. 16:57:35

@Kegyu452:
köszi a kávés ajánlatot, majd talán máskor...

Volt egy két dolog, ami nekem "furcsa" volt a bloggal kapcsolatban (még szombaton!!), azokat írtam le, lehet így utólag kissé keményen (és talán félre címezve)...

Emiatt elnézést kérek szervezőktől, akik előtt természetesen le a kalappal és gratula...

Kegyu452 2010.12.13. 21:20:22

Nincs gond hidd el!
Megmondom neked őszintén minket is bosszant a takarodjozás és a pártok meglovagolása a rendezvényünkön.
Az is igaz, hogy ha ők kijönnek hoznak magukkal szimpatizánsokat akik pedig emelik a mi rendezvényünk látogatotságát és hírverését.

A kávé áll ezután is... :)

Balla Szabolcs 2010.12.14. 23:12:24

@Xorg9999: örülök, hogy kezd éledezni Benned a kétség, hogy netán tényleg magánemberek csinálták a blogot és a rendezvényt. A bizalmatlanság a Tiéd, csak Te tehetsz afelől, hogy kinek, mit hiszel el. Bennünket eddig se az motivált, hogy ki, mit fog elhinni, mert ezen az alapon nem tettünk volna semmit, ahhoyg ez eddig is jellemző volt erre az országra és lakóira. Épp ezt próbáljuk megtörni, hogy végre más legyen, mert nem kell hogy így legyen örökké. Fura, mi ?
Ez jellegzetes magyar betegség és annak kell kigyógyulni belőle, aki szenved tőle. De azt is mondom, hogy emiatt nyomrítható meg ez a nép, mert ilyen negatívan viszonyul mindenhez, ami új. Ha Jézus Krisztus ma eljönne Budapestre, mondjuk Kovács 12 Istvánként inkognitóban, estére újra megfeszítenék. Ennyit a mentális közállapotokról, a bizalomról. Ismeretlen szó ez ma Magyarországon, keverik a bizonyítékkal. Pedig nem ugyanaz.

ifj. Németh István 2014.12.23. 07:13:45

Sziasztok!
Én sajna kicsit késve találtam ezt a blogot.És tőlem már 3éve elvették a magán nyugdíj megtakarításomat x-y indokkal,és mivel nem néztem utána semminek az övéké is lett..De pár megjegyzés az akkori kampányukkal kapcsolatosan:
1 A fidesz szoci dolognak nevezte a M,nyugdíj rendszert ami az államot károsítja...
2 A lépésüket ők nemzet gazdasági maszlaggal burkolták...és velem együtt jó páran be is dőltünk nekik ezen már nem hiszem hogy tudnánk változtatni.
Ami igazán fel bosszantott az az hogy ők ezt az előző ciklusok"mszp-s" rendelkezésnek állították be!Ami ugye nem igaz hisz a magán nyugdíj rendszert pont a fidesz vezette be azzal az indokkal 1998-ban hogy ez csökkenti az állam terheit,és minden 30 év alatti embernek kötelező volt átlépnie a magán nyugdíj rendszerbe!És mikor látták sokaknak ez tényleg jó pénzt hozhat vagy többet mint amit az állam adhatott volna fogták és inkasszálták....Én is elég ostoba voltam hogy ebbe beleugrottam...Ahogy egyik blog olvasónk írta törvényesítve elsikkasztották az így összegyűlt pénzt..és ezt a vonalat akarják tovább vinni!
süti beállítások módosítása