HTML

Az én nyugdíjam

Tájékoztatás, információk a magánnyugdíj célú egyéni megtakarítások védelme érdekében, amelyek minden magánnyugdíjpénztári tag MAGÁN tulajdonát képező befektetések, akárcsak a bankszámlán elhelyezett és lekötött betétek. E jellegét mutatja, hogy ahhoz hasonlatosan örökölhető is. Magyarország jelenlegi Kormánya trükkös figyelemeltereléssel és megtévesztő nyilatkozataival igyekszik a 18 magánnyugdíjpénztárban mintegy 3 millió tag által 12 év alatt felhalmozott, mintegy 2800 milliárd(!) forintnyi befektetett vagyon törvényesített elsikkasztására. A legfontosabb tudnivaló e vagyonról, hogy mint magántulajdont, az állam nem államosíthatja, így a tagokat igyekszik meggyőzni, hogy megtakarításukat önként adják át az állami nyugdíjalapba, konkrét ellentételezés és törvényi garanciák nélkül. Ennek a tevékenységnek a megakadályozása e blog célja magánemberként.

Friss topikok

Az Én nyugdíjam után az én hitelem....

2011.09.13. 11:08 Kegyu452

Kedves Mindenki!

Régen jelentkeztünk, ezért először is szeretném részvétemet kifejezni minden banki alkalmazottnak. A vezérünk beszélt... ugyanúgy mint tavaly októberben és decemberben is.... Én aki nyugdíjpénztárnál dolgozom tudom mi történt ezután... és sejtem mi fog történni a most... a Bankok és az ő csúnya hiteleik... Nos igen nekem is van deviza hitelem... igen nyögöm én is... és igen tényleg pofátlanság egy két kamat meg költség amit rám terheltek... de az hogy minden de minden csak a bankok hibája... ez egy kicsit erős... persze olvastam ők is mennek Unióba, AB-hoz... öregem..... mi is mentünk...

Mindenki röhögött amikor azt mondtuk a nyugdíjpénztárakat lejáratják... meg ez így nem igaz... Azt tudom hogy ha mennek tüntetni meg esetleg féltik a megélhetésüket állasukat az ügyintézők, munkatársak a bankban mekkora ellenállásba fognak ütközni a közemberrel szemben...

tényleg sajnálom őket... mert tudom milyen ez a hetente új jogszabályi követelményeknek való megfelelés és mindig mindenben az adott szektor dolgozója a hibás...

Kezdjetek el külföldön állást keresni!

még egy vízióm van...

Várom hogy Viktor mikor próbál meg átíratni egy kocsit valamelyik okmányirodán vagy valahol és vizionálja azt hogy az ügyintézők, a lekezelő állami bürokrácia mekkora egy pénzkidobás és végre akkor ennek is nekimehetne mint a Multiknak, Bankoknak, Nyugdíjpénztáraknak, közműcégeknek és az egész EU-nak.

Magyarország én így szeretlek...

 

Szólj hozzá!

Címkék: orbán bank hitel

A bejegyzés trackback címe:

https://azennyugdijam.blog.hu/api/trackback/id/tr123222755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása